Макаренко Оксана Віталіївна

Макаренко Оксана Віталіївна – сімейний, дитячий психолог, немедичний психотерапевт. Дійсний член Міжрегіональної асоціації позитивних психологів та психотерапевтів (позитивної психотерапії, психосоматичної медицини та транскультуральної сімейної терапії).

Досвід роботи психолога – 12 років

Досвід роботи немедичного психотерапевта – 10 років


   Дні прийому: понеділок, середа, п’ятниця

   Консультації за попереднім записом

   (050)649-38-89

   (093)744-52-80

   Освіта:

  • 2002 рік – Фінансово-правовий коледж Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, спеціальність "Правознавство", диплом бакалавра з відзнакою
  • 2004 рік – Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, спеціальність "Правознавство", магістр права, спеціалізація фінансове та конституційне право
  • 2004 рік – Міжрегіональна Академія управління персоналом (Харківський інститут), Сертифікати «Позитивна психологія та психотерапія», «Транскультуральна сімейна терапія та психосоматична медицина»
  • 2005 рік – Міністерство оборони України, Українська військово-медична академія, Сертифікат "Психотерапія"
  • 2005 рік – Міністерство оборони України, Українська військово-медична академія, Свідоцтво про підвищення кваліфікації тематичне удосконалення «Психотерапія»
  • 2008 рік – Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, спеціальність "Психологія", диплом спеціаліста з відзнакою;
  • 2014 рік – тренінг 100% – Основний курс One Life
  • Член асоціації Київської школи психології з системних розстановок
  • Член всесвітньої асоціації позитивної психотерапії (WAPP)

   Напрямки роботи:

  • Консультації індивідуальні, групові, сімейні
  • Транзактний аналіз (аналіз стилів та рівнів спілкування)
  • Сімейна позитивна психотерапія (корекція сімейних відносин)
  • Тілесно-орієнтована психотерапія (пульсаційно-релаксаційний масаж палсинг)
  • Вивчення рівня розвитку когнітивних процесів дитини (пам’ять, увага, мислення, моторика, мовлення)
  • Вивчення та корекція стану дитини в адаптаційний період (1-ий, 5-ий класи)
  • Вивчення рівня готовності дитини до навчання у 1-ому та 5-ому класі, адаптаційний прогноз
  • Тренінгова та просвітницька робота з усіма учасниками навчально-виховного процесу
  • Профорієнтаційне вивчення особливостей особистості та профорієнтаційні тренінги

   Досвід роботи:

  • 2005 рік – Середня загальноосвітня школа № 289 – практичний психолог, педагог-організатор
  • 2005-2007 роки – Спеціалізована школа № 267 – психолог
  • 2007 рік – Приватне підприємство Клініка біологічної медицини "Мітера" – виконавчий директор, практичний психолог
  • 2007-2010 роки – Європейська школа розвитку, Сімейний центр "Бамбіно" – викладач, корекційний педагог, психолог
  • 2010-2014 роки – Центр розвитку особистості "Планета здоров’я" – психолог, корекційний педагог
  • 2013-2016 роки – Центр психологічного забезпечення професійної діяльності кафедри психології Київського національного торговельно-економічного університету – психолог, тренер
  • 2013-2016 роки по теперішній час – Київський національний торговельно-економічний університет – викладач кафедри психології
  • 2016 рік по теперішній час – Загальноосвітній навчальний заклад «Скандинавська гімназія» – практичний психолог

  



 << Назад