Психологічна служба
Психологічна служба Скандинавської гімназії
|
ПЛАН
заходів щодо
профілактики булінгу на 2018-2019н.р.
№ |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Відповідальний |
|
Діагностичні заходи |
|||
1. |
Створення бази інструментарію для
діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах |
|
січень |
психолог гімназії Макаренко О.В. |
2. |
Діагностування рівня напруги,
тривожності в учнівських колективах: -
спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; -
опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; -
психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та
емоційних станів учнів; -
визначення рівня тривоги та депресії учнів. |
усі категорії учасників освітнього
процесу |
упродовж року |
класні керівники, класоводи, практичний
психолог гімназії |
|
Інформаційно-профілактичні заходи |
|||
1. |
Інформування
батьківської громадськості щодо питання протидії булінгу на загальношкільній
батьківській конференції |
батьки здобувачів освіти |
квітень |
директор гімназії |
2. |
Засідання
методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в
учнівському колективі» |
класні керівники |
лютий |
заступник директора з ВР Полікарпова
І.В. |
3. |
Розробка
пам’ятки «Маркери булінгу» |
педагогічний колектив |
лютий |
заступник директора з ВР Полікарпова
І.В. |
4. |
Складання
порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» |
1-11 |
упродовж року |
психолог гімназії |
5. |
Круглий
стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» |
пед.колектив |
березень |
психолог гімназії |
6. |
Вивчення
законодавчих документів, практик протидії цькуванню |
пед.колектив |
упродовж року |
заступник директора з ВР Полікарпова
І.В. |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
||||
1. |
Проведення
ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
1-4 |
упродовж року |
класоводи |
2. |
Створення
морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату
та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування,
тренінгових занять |
1-11 |
упродовж року |
класні керівники та класоводи |
3. |
Робота
відео залу. Перегляд кінострічок відповідної спрямованості. |
5-11 |
упродовж року |
класні керівники |
4. |
Засідання
дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним» |
9-11 |
квітень |
педагог-організатор |
5. |
Відпрацювання
теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії |
1-11 |
упродовж року |
класоводи, учителя літератури, історії |
6. |
Проведення
заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» |
1-11 |
2019 рік |
кл.кер., класоводи, уч.правознавства,
практичний психолог гімназії |
7. |
Проведення
заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» |
1-4 |
жовтень |
класоводи |
8. |
Проведення
заходів в рамках тематичного тижня «Сильні
духом» |
1-11 |
лютий |
заступник директора з ВР Полікарпова І.В. |
9. |
Проект
«Зупиніться! Моя історія про булінг і кібербулінг» |
5-8 |
жовтень |
педагог-організатор |
|
Психологічний супровід |
|||
1. |
Діагностика
стану психологічного клімату класу |
1-11 |
упродовж року |
психолог гімназії |
2. |
Спостереження
під час освітнього процесу, в позаурочний час |
1-11 |
упродовж року |
психолог гімназії |
3. |
Консультаційна
робота з учасниками освітнього процесу |
1-11 |
упродовж року |
психолог гімназії |
4. |
Профілактично-просвітницька,
корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу |
1-11 |
упродовж року |
психолог гімназії |
|
Робота з батьками |
|||
1. |
Тематичні
зустрічі «Протидія цькуванню в учнівському колективі» |
1-11 |
упродовж року |
класні керівники та класоводи |
2. |
Поради
батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
1-11 |
упродовж року |
психолог гімназії |
3. |
Тренінг
«Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» |
за запитом |
жовтень |
психолог гімназії |
4. |
Інформаційна
робота через інтернет-сторінки |
|
упродовж року |
заступник директора з ВР |