Психологічна служба

Психологічна служба Скандинавської гімназії



Макаренко Оксана Віталіївна

Працює в гімназії з 2016 року

Детальніше>>























ПЛАН

заходів щодо профілактики булінгу на 2018-2019н.р.

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відповідальний

 

                                                                                Діагностичні заходи

1.

Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

 

січень

психолог гімназії

 Макаренко О.В.

 

 

 

 

 

 

2.

Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:

- спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

- опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

- психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

- визначення рівня тривоги та депресії учнів.

усі категорії учасників освітнього процесу

упродовж року

класні керівники, класоводи, практичний психолог гімназії

 

                                                                       Інформаційно-профілактичні заходи

1.

Інформування батьківської громадськості щодо питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції

батьки здобувачів освіти

квітень

директор гімназії

2.

Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі»

класні керівники

лютий

заступник директора з ВР Полікарпова І.В.

3.

Розробка пам’ятки «Маркери булінгу»

педагогічний колектив

лютий

заступник директора з ВР Полікарпова І.В.

4.

Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

1-11

упродовж року

психолог гімназії

5.

Круглий стіл для педагогічного колективу

 «Безпечна школа. Маски булінгу»

пед.колектив

березень

психолог гімназії

6.

Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню

пед.колектив

упродовж року

заступник директора з ВР Полікарпова І.В.

                                                                             Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

1.

Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків

1-4

упродовж року

класоводи

2.

Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять

1-11

упродовж року

класні керівники та класоводи

3.

Робота відео залу. Перегляд кінострічок відповідної спрямованості.

5-11

упродовж року

класні керівники

4.

Засідання дискусійного клубу старшокласників

 «Як довіряти й бути вдячним»

9-11

квітень

педагог-організатор

5.

Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів,  на уроках історії

1-11

упродовж року

класоводи, учителя літератури, історії

6.

Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу»

1-11

2019 рік

кл.кер., класоводи, уч.правознавства, практичний психолог гімназії

7.

Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ»

1-4

жовтень

класоводи

8.

Проведення заходів в рамках тематичного тижня

«Сильні духом»

1-11

лютий

заступник директора з ВР

Полікарпова І.В.

9.

Проект «Зупиніться! Моя історія про булінг і кібербулінг»

5-8

жовтень

педагог-організатор

 

                                                                                      Психологічний супровід

1.

Діагностика стану психологічного клімату класу

1-11

упродовж року

психолог гімназії

2.

Спостереження під час освітнього процесу, в позаурочний час

1-11

упродовж року

психолог гімназії

3.

Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу

1-11

упродовж року

 психолог гімназії

4.

Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу

1-11

упродовж року

психолог гімназії

 

                                                                                          Робота з батьками

1.

Тематичні зустрічі «Протидія цькуванню в учнівському колективі»

1-11

упродовж року

класні керівники та класоводи

2.

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

1-11

упродовж року

психолог гімназії

3.

Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті»

за запитом

жовтень

психолог гімназії

4.

Інформаційна робота через інтернет-сторінки

 

упродовж року

заступник директора з ВР