Боганець Наталя Пантеліївна

      Кожен вчитель має свій стиль - тобто вміння донести зміст предмета до душі і серця кожного учня. В основному відбувається це на уроках, проте чільне місце для активізації пізнавальної діяльності учнів належить позакласній роботі.
      Я працюю учителем  біології 33  роки. Постійний пошук відповідей на питання: як дати дітям поняття життя як найвеличнішої цінності? Як підвищити їх інтелектуальний рівень? Як зробити знання системними, побудувати  струнку картину організації  та еволюції життя? 
      Моя вчительська діяльність була спрямована на вирішення цих питань.
      Проблема над  якою  я  працюю це: «Розвиток критичного мислення учнів через проєктну діяльність»
      Спільна з учнями та ученицями робота на уроках біології спрямована на організацію пізнавальної діяльності здобувачів освіти, розвиток їх розумових, творчих здібностей та формування емоційно-ціннісного ставлення до природи.
      Вважаю,  що запалити  бажанням  вчитися  самостійно, розвивати  творчі навички учнів, зацікавити та спонукати дітей до саморозвитку – основні напрямки моєї роботи. Для  цього  я  використовую   інноваційні  технології, проєктну та дослідницьку діяльність, елементи STEМ-освіти, займаюся самоосвітою, беру участь у міських освітніх  проєктах.
      Традиційні екологічні заходи стали ще одним майданчиком для реалізації діяльнісного підходу до навчання та виховання учнів.
      На  мою  думку, успішний  урок  не той, що  дає вичерпні  відповіді, а  той, що  зроджує  у  моїх  вихованців безліч  питань і не залишає їх серця байдужими.