Тренінг “Профорієнтаційні компетенції” для учнів 10-х класів

У лютому відбувся профорієнтаційний тренінг для учнів 10-х класів, у якому взяли участь 23 гімназисти. Цього року запит на профорієнтаційний тренінг до психолога гімназії Брюханової А.В. надійшов саме від учнів. А це означає, що сучасна молодь має потребу у самостійному професійному визначенні і готова брати на себе відповідальність за власний вибір, не перекладаючи відповідальність за це на батьків.

Тренінгова робота в даному напрямку спрямована на формування таких знань та компетенцій:

  • розуміння поняття «профорієнтаційне визначення»;
  • самовизначення професійного кола згідно сфери інтересів та схильностей;
  • визначення професійної мети, усвідомлення можливих етапів та шляхів її досягнення;
  • усвідомлення мотивів вибору саме цієї професійної мети;
  • усвідомлення внутрішніх обмежень, їх поступове зняття, формування впевненості у власних можливостях;
  • визначення частки власної відповідальності за прийняті рішення;
  • усвідомлення потреб ринку праці; формування уявлень про професійні  компетенції;
  • усвідомлення себе в сфері певних професійних компетенцій;
  • аналіз можливих помилок при виборі професії; пошук способів захисту від помилок;
  • усвідомлення основного особистісного змісту професійної діяльності в  обраній сфері або професії.

<< Назад